Dop! 5 juni 2010

I fredags hämtade jag och Pixie upp Sylvia från jobbet, åkte vidare till Horn. Där vi grillade med min och Emils familj. Dukade lokalen där vi skulle äta mat efter dopet. På självaste dopdagen var jag nog jätte jobbig! så nervös så de va inte klokt..men allt släppte när folket kom, kändes onödigt att varit så nervös innan!

Pixie var världens bästa, satt nöjt i våra knän, åt på sin klänning och grät inte ett dugg! Farmor Annelie läste en dikt, pappa en psalm, Lina och Julia spelade en låt. Sen bar det av mot församlings hemmet för att äta smörgåstårta och tårta. Super smarrigt! Ett bord med massa paket fick hon med. orkar inte skriva allt hon fick men kan nämna lite.

Ett halsband av Sylvia med ett hjärta som dets tår Pixie i. Ett halsband av mamma o pappa där det står lycka och man ska gravera in hennes namn. Fotoramar, kläder, leksaker som en dockvagn och teservis! soms agt hon fick en ghel del och det tackar vi för!

Igår sov vi hos Johan i Linköping. För idag giock Pixie, Emil o jag på stan. käkade ute och handlade lite. Var mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0