Midsommar

Vi vaknade upp i Horn för att senare åka till Storebro och träffa min familj. Blev att äta lite mat och umgås där. För att senare bege oss till Mossebo. Där fanns Maria, Linus, Julia, Linda, Tommy, Anna, Jonas, Ullis, Linus och sen ävenEmil, Pixie och  jag! Så vi blev ett glatt gäng som grillade, Spelade kubb och åt massa gott. En avslappnad och trevlig kväll! Pixie somnade dock redan kl 6 och sov hela kvällen. Våran första midsommar med charmtrollet!

Pixie låg i soffan och vände sig från rygg till mage!! Fast soffan har lite lutning, men dröjer inte länge innan hon klarar av att vända sig när det är helt plant.

Idag vet jag inte vad Pixie och jag ska hitta på.Emil är och hjälper till med höet. Men det visar sig nog! Men ikväll blir det film med Felicia. Ska ta hand om hennes hund i helgen som kommer. Ska bli roligt! Skönt att behöva gå ut mer än en gång per dag, hihi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0