Tandläkaren...

Dagen som jag haft ångest över så länge var idag...Klockan 8 på morgonen i västervik satt jag i en tandläkarstol. Nervös som in i sjutton! Grät av ångest, har sån tandläkar skräck..så grät mig igenom hela alltet när de drog ut en hörntand! fy fan..när jag hörde hur den lossnade var så läskigt..Gör jag aldrig om! Men nu får jag ett gymkort iaf..o tur är väl det för längtar till att få börja träna så småningom.

Mamma stannade kvar eftersom emil åkte tillbaka till jobbet vid 12. Så mamma var med mig o pixie några timmar, tur var väl det för mår inte alls bra. Bedövningen har släppt så biltar i hela huvudet och konstigt nog har jag super ont i örat!?:S

I stortsett levt på glass idag, det ända jag kunnat äta. men måste äta vettig middag snart så det blir näring till mjölken. Får tvinga i mig sen för Pixies skull! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0