2010-02-09

Den 9 feb föddes vår älskade skatt Pixie! Hon är det bästa som hänt mig och jag är så otroligt glad över våran fina dotter! Trivs super bra i våran lilla familj! Det har redan gått tre veckor sen hon föddes och jag erkänner att jag har varit dålig på bloggandet. Men har haft svårt att slita mig från lilla skatten<3

Hon äter sover och bajsar i stort sett och går upp väldigt bra i vikt! Den senaste tiden har hon börjat att vara mer och mer vaken och vill vara nära oss hela tiden. Så hon sover hellre i våran säng och ute vid tvn om vi sitter där än i sovrummet. En närkontakt sökande liten kabrat, men det är alldeles underbart att få vara nära henne. Skulle kunna skriva miljoner sidor om våran lilla pixie. Men alla är inte så roade kanske, hihi. Men hon älskar att bada och sover så gärna i vagnen och bilen.

Hon är så gullig när hon sover, oftast ser hon ut som pappa Emil! När hon är alldeles jätte sugen på mat börjar hon hicka och gör så mycket söta miner. Är så otroligt glad över att Min underbara dotter. Älskar henne av hela mitt hjärta<3

Kommentarer
Postat av: Faster Emelie

Hon är så otroligt söt er lilla skatt!! Längtar efter att få mysa med henne igen!!

kramar

2010-03-09 @ 21:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0