cooling

Jag är så LYCKLIG som har min älskade Pixie! Gråter glädjetårar och lyckan bara pirrar inom mig, finns inget bättre än att vara mamma. Älskar min dotter otroligt. <3

igår åkte vi till hultsfred och hämtade boken jag gjort, fyllde i vecka för vecka under graviditeten. Olika människors datum för att ha känt rörelser. Första sparken, ja allt! Hur kul som helst och förlossnings berättelsen plus kort. Sen så svängde vi förbi mamma och pappa. Mysigt o få träffa min älskade Tusse! Även hunden stella är gullig. Men Tusse kommer alltid att vara Tusse. Mamma va här en stund nyss och fikade lite med Pixie och mig.

Snart ska jag börja att packa till helgen i horn. Pixies Packning är kla så det är våran kvar. Får gå en promenad i Horn i stället. eftersom jag va trög och la in vagnen i bilen. Så klart så tänkte jag inte på att emil tar den till jobbet. Pxie fick en kompis som föddes i veckan. Det ska bli spännande att få träffa Wilma nästa vecka. skiljer bara 6 veckor på de små tjejerna!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh vad jag längatr efter att få träffa er!!

Skönt att det inte är så långt tills det!

Kramar

2010-03-31 @ 09:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0