Lugn dag.

Vaknade någr agånger inatt och snutt åt, vid 7 var hon super pigg så vi gick upp och myste. Blev att ta det lugnt på morgonen. Mamma kom in en stund och pratade med mig, sen efter Pixie ätit så passade jag på att åka ner till banken. Så nu ska jag kunna betala räkningar över internet! Men herre gud vad lustigt det var att åka själv. Även om det inte tog mer än knappt 20 min så var det en konstig känsla att va utan Pixie den lilla stunden! Saknade ihjäl mig..

Min kusin Maria kom vid tolv och fikade några timmar. Mycket trevligt! När vi va små träffades vi inte så ofta, men nu när vi båda har barn har vi börjat umgås mer. Uppskattar det, för är så kul! Lilla Julia fyller snart 2år, blivit en stor tjej. Får se om vi åker till Farmor och Farfar med de små barnen och hälsar på snart. Tror de skulle tycka det va roligt! Så ska vi åka till hultsfred och stor handla^^ hahah hej gamla tanten jag blivit;)

Snart kommer pappa Emil hem, så ska börja med maten om en stund. Kyckling, ris och currysås är jag lite småsugen på. I helgen ska jag på fotvård! ska bli så skönt:D Sen blir det att umgås i horn.

Kommentarer
Postat av: idda

ja verkligen :D sötaste någonsin! :D <3

2010-03-23 @ 20:25:00
URL: http://ajdiho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0