Pixie Hjördis samuelsson Tomtélius. <3

Imorgon är denna snutt redan 5 veckor! måste säga att det är de bästa veckorna i mitt liv, och då har jag levt i 18år. Sjukt vad en sån skönhet kan förgylla mitt liv så otroligt. Vaknar varje dag och känner mig rikast i världen. Ska inte skryta( för låter som skryt) men är rikast för det finns inget bättre än kärlek. Det är bättre än alla pengar i världen. Hon är det bästa som finns, att se Pixie må bra gör mig så otroligt varm i hjärtat. Att få ett leénde, en blick, höra henne jollra se henne kämpa med att lyfta huvudet. Det är små saker som gör mig så stolt, jag är otroligt stolt över min dotter! Och jag älskar min familj, Emil och Pixie två människor som jag håller väldigt kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0