<3

Älskar min snutt så otroligt mycket! Idag var vi på babaymassage, väldigt uppskattat av Pixie. Det var så roligt att se att hon verkligen njöt av massagen. Sista gången med både sång o massage denna vecka. För är uppehåll i sommar. Men nu fick jag lite fler tips på hur man kan massera iaf.

Mår fortfarande inte helt bra från igår. Kändes som jag höll på att få mjölkstockning. Det gör så ont när det blir knölar i bröstet! Får väl svettas ute ett tag till med mycket kläder...suck. knölarana är borta idag men känner mig något hängig. Så får se om jag orkar traska bort till min kusin en sväng. tar ca 30 min bort. och så 30 min hem. Det märker vi, men måste va hemma till halv 5 så jag kan laga mat! Men ikväll blir det iaf att kolla fotboll när pappa Emil spelar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0