Åska!

Vädret gjorde att det inte blev någon promenad. Men mår inte jätte bra så det gör inte så mycket. Ska absolut ha bil i vinter tänker inte gå ute i kylan, eftersom bilen inte alltid är hemma då emil kör till jobbet. De turas om lite. Men hoppas ekonomin tillåter det, eller om det finns en snäll själ;P

Blev att baka chokladbollar till sambon, göra kokoskakors smet åt mig själv, slå in paket och gosa massa med Pixie tills hon somna av utmattning. Men tycker jag hör någon som börjar vakna. Så får sätta in kakorna i ugnen senare. Gillar ionte alls att det åskar så vågade varken ha tvn eller datorn in kopplade. Det resulteras i att Pixies vaggvisor inte kan lyssnas på, eftersom jag inte vågade vara i sovrummet där sterion finns. Kalla mig larvig men fått för mig att fönster är farligt vid åska och sovrummet har många fönster!

Men nu har det börjat att klarna upp som tur är, så blir nog att softa ute i Djursdala vid fotbollen. Tänker lite extra på dig Sylvia. Och det är inte långt kvar nu till Pixies dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0