Norrköping.

I onsdags packade jag och Pixie en väska och hängde med farmor Annelie till Norrköping för en liten mini semester. Fick köra och jag tycker det är så roligt! ska försöka hinna med o plugga för Mc kortet i sommar. Hoppas jag hinner..

Vi Gick i massvis av affärer, köpte en heldel och Pixie fick massa fint! Sen träffade vi Faster Emelie och åt hämt mat i hennes lägenhet. Pixie och faster fick en liten egentid som jag tror båda uppskattade! Dagen efter åt vi mat hos Tore och Ulla. Hela restan var toppen och vi hade jätte trevligt och mysigt!

Idag har jag varit ute i 5 timmar i sträck. Aft fyllt upp som att följa Sylvia till Alv, fika och promenera. Super ful bränna fick jag dock..hade T-shirt förövrigt så ni fattar..Sen åkte jag till familjen i storebro och kollade på talang o åt lite gott..Lite dåligt samvete eftersom jag och Emil åt varsin pizza idag med! men är ju helg...ursäkter varje dag känns det som;P

Pixie sov i Storebro hela tiden, hon sov dåligt under dagen. så nu är jag uppe på tok förlänge!! klockan är fan elva halv 12 innan jag sover o pixie vaknar nog när som...skapligt trött jag lär va imorgon. men får skylla mig själv att jag inte la mig vid 9!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0