Skratt! Min skatt<3

Den 7 maj skrattade Pixie med ljud för första gången, total lycka! <3

Jag och Pixie åkte till mamma(mormor) och resten av familjen igår kväll en sväng. Kidnappade med mina småsystrar Lina och Sofia. Vi åkte en sväng till Kusin Maria och Anna k på kvällen. Sen var det dax att sova. De åkte nyligen hem. Men alltid trevligt att träffa sina älskade syskon!  Emil hjälpte min farafar att kakla hela dagen igår, så blev flera timmar hemma hos min farmor och farfar.

Min lunch är i ugnen, en tvätt i maskinen och dottern sover sin dagsömn en liten stund. Oftast så sover hon inte så mycket på dagarna längre, förutom om vi åker bil eller vagn.



Kommentarer
Postat av: idda

Men sötnos på bilden elr!! :D

2010-05-10 @ 17:22:10
URL: http://ajdiho.blogg.se/
Postat av: Faster Emelie

Åhh vad mysigt att hon skrattar högt nu! Längtar så efter er alla!

2010-05-11 @ 11:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0