Solstrålen<3

    Helgen spenderades som sagt i Horn. Vi gick ut idag och fotade Pixie, men även kort på mig, pappa Emil och faster Ellen. Alla blev jätte fina men detta är mitt favorit kort.  Våran ängel sov igår kväll så Emil och jag fick lite egentid en halvtimme, vi åkte iväg och lyssnade på musik framme i Horn. Första gången man varit utan Pixie sen hon föddes typ..Kändes skumt! Tänkte på henne typ hela tiden och ändå var hon i Horn, sov och hade nyligen ammat. Men var mysigt med en liten Emil tid!

I helgen träffade även Pixie sin första fluga! Det var inte alls skönt att få besök i ansiktet, hihi så söt! men har en trött tjeja, så ska byta blöja och ta på pyamasen och se om hon vill sova.

Kommentarer
Postat av: Faster Ellen

Bilderna blev hur bra som helst :D kramar

2010-05-02 @ 21:07:23
Postat av: Sylvia

Galet vad fort hon växer(!) och ändå var jag hos er för en vecka sedan! ;O

2010-05-02 @ 23:13:05
URL: http://redribbons.blogg.se/
Postat av: Faster Emelie

Åh vad fint kort. Såg de ellen lagt ut på facebook också! Jättefina! Massa kramar

2010-05-03 @ 12:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0