sprutor..


Idag åkte jag, Pixie och Pixies farmor till BVC. Hon skulle få tre månaders sprutan idag. Röda hund, polio, stelkramp mm. Det var bland det värsta jag varit med om! Hon skrek som en stucken gris...inte bättre blev det av att varje lår skulle få en spruta. Herregud..mitt hjärta höll på att brista. Som tur är så lugnade hon ner sig när hon fick bröstet, tröst åt en stund. Så Pixie har sovit i stortsett hela dagen och somnade tidigt nu med. Hellre det än feber och så! Hoppas bara hon inte får feber inatt.

Annelie har varit eb ängel och hjälpt mig hela dagen, tvättat och bäddat sängen åt mig. Tackar jag för. Var så spänd inför sprutorna så kunde knappt sova inatt så är fruktansvärt trött. Så hjälp har varit guldvärt idag.

Imorgon blir det babysång igen om inte Pixie fått feber tills dess. Men även hälsa på Kusin Vincent och Moster anna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0