Fredag...och jag är kär!

Eller är det inte typ ett ordspråk som går så? Men det stämmer hur eller hur. Har blivit grymt kär i en lampa på ikea. stor, vit, rund och alldeles underbar! Så det vill jag så gärn ha. Men är kär i min sambo med så klart;P<3

Idag ska jag ta med mina älsklingar till "stan" blir att hämt aut julkorten vi beställde på Pixie, en dvd box och titta lite. Farmor följer även med. Vi ska vidare till Horn idag. Däck byte är det verkligen tid för nu! Så tror det blir en lugn helg med lite skogspromenader. Borde kanske ta med Pixies pulka så hon får inviga den?! På söndag är det farsdag med. Blir babysimmet som varje söndag:D Hon dyker verkligen!


Kommentarer
Postat av: Sylvia

ÅÅ, vad mysigt det låter!

Ser fram emot våra fika och pratstunderna när jag kommer hem.

2010-11-12 @ 11:12:29
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0