Frukost.

Eftersom det sägs vara det viktigaste målet på hela dagen...så äter Pixie och jag frukost 2 gånger! Min lilla ögonsten har vaknat vid 5 i stort sett hela sitt liv. Men den senaste tiden har hon börjat med att vakna runt 4 halv 5. Något tidigt i mina ögon, men inte i Pixies! Så får glatt traska upp och laga hennes gröt som hon så gärna vill ha direkt när hon vaknar. Eftersom hon inte blir mätt på bröstet längre har hon det mest som snutt o mys. Efter några timmars lek så brukar jag få henne att somna om en stund. För att senare vakna 20-60 min o äta en till frukost tillsammans med mig. Långa och tidiga dagar. Men man vänjer sig rätt fort som tur är. En sovmorgon till 9 halv 10 är ett minne blott;) så tänk på mig när ni ligger o snarkar! Är säkert redan ute och går eller ha städat, tvättat eller handlat;)

Idag blir det en lekträff med finaste Hampus ( något ljust kort) Måste va framme med kameran lite mer nu. Varit lite på latsidan. Men det får bli bättring på det. Så kameran hänger med Till Elisabeth och Hampus idag:)

Men först ska jag plågas hos tandläkaren..Få reda på om jag behöver dra ut en till tand. Misstänker det. Hoppas jag får en tid när pixie inte vill amma mer så jag kan få en tablett..Annars får jag väl gråta mig igenom det hela som sist..Är så rädd för tandläkare!

Men jag ska till ullared den 29!! Så roligt, vad jag längtar. Med annelie, ellen o min mamma. Pixie får vara hemma hos sin pappa. Vill inte att hon ska behöva åka så längt. Ha en bra dag! för det ska vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0