Jonh Blund, var är du?!

Jag tror faktiskt att Jonh Blund inte tycker om oss, inte alls. Min plutt har alltid vaknat tidigt o sovit lite om dagarna. Med tidigt menar jag 5. Då har det varit frukost o bus ett par timmar för att senare somna om en stund. Men nu ett tag har hon vaknat halv 4-4...och vägrat somna om! Igår somnade hon inte fören halv 2 mitt på dagen. Tycker så synd om henne, för hon är trött. Vet inte varför hon vägrar sova längre. Hjälper inte att ge kvällsmat senare o lägga henne senare. Hon vaknar ändå. Det ända sättet att få henne att somna en stund på dagen är vagnen. Har verkligen försökt med allt! Sjunga, amma, bära o mysa.Ibland lyckas det men inte ofta.  Men hon är så nyfiken o vill verkligen vara med överallt o inte missa något! Men när man ser hur trött hon är och verkligen försöker ändå att orka..blir mamma hjärtat lite ledset.

Har massvis kort i kameran på Pixie, ska bara försöka finna tiden att lägga in allt till datorn. Blir max 10 min sittande här per dag. Så får ta tag i det någon kväll. Denna veck har vi träffat lite mammor o barn, busat massa för Pixies del. :) Men har även tänk inviga Pulkan denna vecka. Får se hur vädret är idag så vi kan ta oss en sväng. Vill inte att det blåser massa för blir jobbigt i ansiktet för Pixie.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0