Jul?!

Var på Alvs julmarknad nyligen. Där fick jag massa julkänslor. Tomtar i alla former och storlekar, glögg och brända mandlar. Kan det bli mer juligt? Var hur mysigt som helst. Det bästa var att det även fanns en dam som sålde barn möbler. Så Pixie fick 1 bord med 2 stolar och 1 soffa. Måla om allt och sy söta dynor så blir det helt perfekt. 
Men sen så längtar jag massa till jul nu, eftersom det är Pixies första! Min egna lilla tomtenissa<3 Sen slå in julklappar och välja olika paket är trevligt. Önskade bara att jag vann massa pengar på lotto eller liknande...Får vänta med julklapps köpandet tills jag vet om det blir Ullared eller inte. Är smart att köpa allt där annars.

Var hemma hos mamma i helgen. Var så sugen på att rida! tro det eller ej.. Jag som inte är jätte intresserad i vanliga fall. Men har bestämt mig för att lära mig nu. Kan skritta runt i paddocken själv. Men vill kunna mer än så! Eftersom de ska få en tredje häst vore det kul att kunna rida ut med Sofia och Lina.  Åkte även till farmor o farmar i lördags. Där blev jag bjuden på mat och Pixie passade även på att smaka kokt falukorv för första gången..gott var det! Sen så gungade vi massa i lekparken.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad mysigt det låter!! Har själv inte hunnit få någon julkänsla. Önskar jag kunnat få träffa er innan Jul! Men vi får ses nästa år. Massa kramar på er båda!



Vad fint du har fått till bloggen föresten! :)

2010-11-07 @ 13:06:31
URL: http://yellowclouds.blogspot.com
Postat av: Sylvia

Ååå, julkänslan gör sig påmind här borta, särskilt med en sådan söt tomtenisse, helt bedårande!

2010-11-07 @ 17:42:23
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0