Sjuk..

Hoppas ni haft en bättre helg än min..I fredags fm var allt okej, vi tog en långpromenad o lunchade hemma jag och Pixie. Men framåt em måtte jag jätte illa o kände mig slö...TYPISKT att jag skulle drabbas av vinterkräksjukan, för det var just vad som hände...Vi hade planerat helgen i Horn o det blev så ändå. Inte som ett roligt sällskap, då jag endast orkade vila, amma och sova. men gud så guld värt att få hjälp med Pixie! Eftersom hennes far hjälpte hennes farfar att laga tak. Men sorligt nog blev Pixie smittad...så hon är inte sitt vanliga pigga jag. Och jag som började må bättre under dagen börjar få tillbaka min feber. Men har iallafall fått i Pixie lite gröt och vatten! Så ska natta snart se om min skatt är redo för att sova. Tur att det upptäcktes panodil så jag orkar med allt. Nu när vi är hemma igen så hinner jag inte vara sjuk med en sjuk dotter hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0