Djursdala.

Igår begav sig Pixie och jag till den lilla ort i djursdala. Där Elisabeth och Hampus bor. Meningen var att vi både skulle gungat och gått på deras babysång. Men regnet och två trötta och griniga barn gjorde att vi håll oss inne i huset. Efter lite gråt och gnäll sov båda underverket över et timme. För att senare vara glada och orka busa massvis ihop! Tiden gick och vi kollade ut en hög med plagg som Pixie fick låna. Eftersom Hampus ogärna bär rosa:) Lunch blev nästan till middag..så då var det dax för oss att bege oss tillbaka efter en super bra dag!

Vi hamnade hos min moster för att fira henne. Hon hade bakat MASSA god fika och 2 sorters tårta! Fick en super fin mössa som hon stickat. Jag stressade hem efter en snabb fika för att vara barnvakt åt kusinerna Wiggo och Simon. Massa bus där med och Pixie skrattade super mycket. Wiggo och Pixie badade ihop så HELA jag och halva badrummet var blött. Men vad gör det när de skrattade så mycket!? På kvällen när de åkt somnade Pixie 5 minuter efter. Så kan tänka mig att hon blev super trött!

Idag ska vi träffa Sylvia:) Men även slänga in ett par maskiner tvätt under dagen. För senare blir det middag hos familjen i storebro.  Och marknaden i morgon får jag inte missa..en munk eller marknadsgodis får det bli!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad mysigt ni verkar ha det=) Saknar er! När var det ni kanske skulle komma till nkpg? Funderar på att ta en semesterdag i samband med att ni kommer. Kramar

2010-10-08 @ 21:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0