Egentid..

Min syster Anna ville så gärna ha Pixie i 2 timmar idag.. Hon tyckte att jag är så mycket barnvakt till Vincent så hon vill hon med. Först sa jag nej. Liksom vad ska jag göra? Är inte van att va utan henne! tränar nån gång ibland men inget mer. Men så ringde hon på morgonen o bad igen. Så åkte ut med Pixie dit. Köpte mig en stor påse godis och lånade en film av Anna. Godiset tröttnade jag på efter halva påsen och filmen rullar medans jag sitter här. Har inte ro i kroppen. Saknar min Pixie så sjukt mycket...Och det har bara gått en timme!

Måste nog träna på att våga åka ifrån henne..men hon är ju mitt allt så är tufft. men för hennes bästa att inte bli för ledsen när mamma försvinner. Och för mitt att våga släppa taget. Men det kommer nog med tiden. Ska iaf passa på att måla mina naglar och hämta ut ett blöjpaket från Libero på Lindex. Sen ska jag hämta hem min älskade flicka igen. Och antagligen ta med oss Vincent med. Han var hos oss och busade igår tillsammans med Simon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0