God morgon!

Idag slog Pixie upp sina blå redan kvart över 4. Inte så konstigt med tanke på att hon somna redan halv 6 igår kväll. Hon vill absolut inte sova under dagen, en liten stund ibland när hon varit vaken några timmar men inget mer sen. Fast hon är ju glad och nöjd under dagen. Så antar att hon inte kräver så mycket dag sömn. I med att hon inte vaknar under natten o äter får hon ju ett antal timmar somn i sträck iaf.

Tiden går så grymt fort! Lite extra fort nu när Emil är hemma med oss. Redan gått en hel vecka och han är inne på sin andra. Tur att han inte åker till Norge! För då hade tiden bara rusat iväg. Vi har ju ändå hela nästa vecka med. Så längtar redan till jul då han är hemma lite igen.

Igår testade vi på babysången på måndagen. för lite äldre barn. Men Pixie passade in där, då hon hellre kryper iväg från mig och leker med barnen. Kikar lite på mig och ler för att kolla om det är okej. Och självklart är jag glad över att hon varken är blyg eller rädd för att leka med andra barn. Men onsdags sången är bäst så den blir kvar! Även om det lär bli några måndagar ibland med. Idag blir det mamma träff så de får leka av sig lite!  Och jag ska klippa mig idag, behövs för har slitet hår..

Det sägs att vi får lägenheten. helt plötsligt när vi ringt i typ 2veckors tid o försökt bestämma träff med han. Eftersom han ville se oss först. Så igår när Emil ringde sa han att han visste vilka vi va. Hmm ja vet inte hur han plötsligt visste det!? och att vi får den. Om vi gör upp med han som bor där när vi får flytta in. Så skulle vi träffas sen o skriva kontrakt. Men ropar inte hej innan det är skrivet!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh jag håller tummarna för att allt går bra med lägenheten! Den förtjänar ni! Massa kramar

2010-10-26 @ 12:08:58
Postat av: Sylvia

Håller tummarna jag också!

Och vad skönt med lite extra familjetid:)Hälsa Pixie och Emil!

2010-10-26 @ 19:04:09
URL: http://redribbons.blogg.se/
Postat av: idda

2010-10-27 @ 12:05:48
Postat av: idda

Åhh hoppas ni verkligen får den :D den sskulle va perfekt ju! :D:D

2010-10-27 @ 12:06:23
URL: http://ajdiho.blogg.se/
Postat av: idda

Åhh hoppas ni verkligen får den :D den sskulle va perfekt ju! :D:D

2010-10-27 @ 12:06:28
URL: http://ajdiho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0