Glass..

Min stora svaghet är glass. Då menar jag verkligen en STOOOOOOOOOOR svaghet..Köpte en låd amed 20 glassar  för en vecka sen. har typ 3 glassar klvar..ärter 2-3 om dagen! SKÄMS. Men det ska dröja jätte länge innan jag köper glass under vardagar igen!

I onsdags så lunchade vi med Hampus, Elisabeth och hennes svärmor. Hon är den jag tycker mest om från vår föräldragrupp. Trots ålders sjillnaden på nästan 25 år. Vi tänker lika i många saker och barnen trivs! Idag var vi på ungamamma gruppen på bvc. Var trevligt!

Så nu när Pixie har somnat gör jag som de flesta andra kväller. Äter nått gott..sitter vid tv och dator. Men min ögonsten sover inte mer än 20 min inne under en hel dag..för hon sover hellre i vagen. Så jag får passa på att bara slöa lite då på kvällen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0