Helg..igen!

Veckorna går i så grymt fort..känns som nån dag och sen är det helg igen! Men det är ju roligt, betyder mer Emil tid för både snuttan och mig. Idag ska vi till min kompis Anna och Jonas. Vi blev så sugna på att göra halv 8 hos mig tema. Så idag bjuder de oss på middag..vid halv 8! hahah. Och nästa månad bjuder vi tillbaka, och så kör vi så en gång imånaden. Skönt att komma till ett dukat bord och lämna disken efter sig;P Ska försöka hinna med ett träningspass innan, slutar ju vid halv 7. Så borde nog hinna!

På lördag ska jag se om Pixie vill gunga. Hon lyckas alltid somna när jag tänkt att vi ska till en lekpark. men håller hon sig vaken så blir det nog att gunga. PÅ eftermiddan så kommer Faster Emelie och (Johan?), det var ett tag sen vi sågs sist. Och på söndag spelar Emil sin sista match för ett tag framöver. Så mormor följer med oss på babysim. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0