hm..

Är så sjukt trött..känner av min sömnbrist så här mot kvällen. Men att vakna upp jämte Pixie som ler och är underbar gör en pigg. Men när hon somnat så känner jag verkligen hur trött jag är. Får jag 5-6 timmar bra sömn så är det bra. Men självklart så är det värt all sömnbrist i världen att få vara mamma. Vet ju att det liksom blir bättre sen, tänk er när hon sover hela dagarna. Och att jag vill att hon ska vakna?!

Simmade igår med Anna k och Ullis, var år o dar sen sist. Så grymt skönt med bastu! Passade även på att storhandla rejält, (barnmat) så nu trillar det nästan ur skåpen. Var borta i lite mer än 2 timmar. Men det gick jätte bra! Hon var hos mormor, morfar o alla andra som bor där. Och idag har vi varit på Epok med tre kompisar till Pixie: Oliver, Hampus och Nova. De hade jätte kul i lekrummet. Men som vanligt glömmer jag ALLTID kameran! Har inte haft med den EN enda gång...!! Så skärpning nu!  Imorgon ska vi på babysång. Får försöka ta med den då.

Vet inte vad jag ska köpa för mina födelsedags pengar..antingen en filmkamera. Då kan jag filma första julen, o stegen mm. Men samtidigt går det ju att filma på kameran vi har. Eller ett halsband där det står Pixie( ska jag göra hur eller hur nån gång.) och massage?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0