Västervik en snabbis..

Igår åkte jag o min syster till västervik en snabbis, vi var bara där i knappt 2 timmar. Dels för att vi skulle hämta hennes son efter skolan. Och dels för att jag åkte för första gången utan min andra hälft Pixie..få sjutton vad jobbigt det var till en början. Men kunde gå i lugn o ro i afrfärena..så fick med mig en limegrön jacka och en rosa halsduk likanade sak till min skatt. Men vi åkte även själva bara för att Pixie o Emil skulle få egentid. Första gången jag lämnat dem själva en längre stund. Det verkade som om de hade väldigt mysigt, och när jag kom hem som Pixie!

Sen så tog jag med mig Pixie o Simon och gick till min mormor som fyllde år. Lite tårta o så, sen gick vi hem igen. På kvällen kom Ajdi:) Länge sen vi sågs och Pixie blev alldeles lugn, för hon satt o kollade på henne nästan hela tiden. Hon ville inte somna igår. Men när jag o Emil la oss jämte henne på varsin sida, klappade på henne så somnade hon<3

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske ut till min syrras hus o fika och sen ett pass på friskis. Men vet att jag saknar Sylvia något enormt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0