växer..

Hjärtat växer så det knakar! 7 mån på tors, 70 lång o väger nu 7,390kg!:D Idag har vi haft fullt upp..Först kom Ellen med 2vänner. De hade köpt med sig god fika, Pixie tyckte det var roligt o få några nya att kika på!
Blev en promenad så hon fick sova en timme. Sen kom pappa o åt sin lunch hos oss. Pixie o jag gick ner till stan igen. Bvc träff o prat om dagis. Sen så mötte jag upp "tjejerna" o köpte paket till Towe som ska firas på fredag.

Så imorgon får jag ta en tvätt/ städ/ o bakdag! Farmor Annelie och Mormor Ulla kommer in o umgås med oss. Så kommer nog få massa gjort! Anna K kommer även en stund på morgonen:) men nu ska jag natta hjärtat<3

Kommentarer
Postat av: Jessica, mamma till Paulineh & gravid.

Hej.

Mjo men blir nog till att skaffa en ny iallafall.

Så har ni bilder på den så skulle det vara kul att kika på den. :)



2010-09-07 @ 20:33:16
URL: http://jessie0202.blogg.se/
Postat av: faster ellen

det var jättemysigt! :D du kommer få se mkt av oss tror jag ;) kram!

2010-09-08 @ 19:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0