Blogg sugen..

Lite sugen på att skriva idag bra..Ifredags så hade vi Anna & Jonas på besök. Åt taco och massa annat gott till filmen Hämnden. Som inte alls var bra! Mitt under filmen vaknade Pixie. Hon brukar vakna några gånger varje kväll innan hon somnar in helt. Så inget konstigt med det. Men helt plötsligt kräks hon ner hela Emil...På lördagnatt får Emil magsjuka...o under söndagen mådde både jag o emil dåligt...som tur var gick de över fort. för i måndags var vi ute i lekparken 3gånger. Pixie fick en röd fotboll som hon älskade. Så vi har sparkat boll.

Idag fick jag sovmorgon, när jag klev upp hade emil gjort äggröra o varit o handlat. Lite lyxig morgon. Efter frukost åkte Pixie o jag till Pernilla o Vinga. Blev massa lek utomhus o även lunch inne. Pixie vart så trött så hon sov mellan 14-15.30! Under den tiden hann emil o jag storstäda lägenheten. Bädda rent i alla sängar, skura toan för att inte få tillbaka magsjukan! Nu ska jag dammsuga o moppa golven o slänga i en ny tvätt innan det blir att fixa middag. Ska nämligen klippa mig kl 6 idag. Meningen var att jag skulle klippt mig igår..men våra gäster blev smittade...och det är min vän som är min frisör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0