Bökigt..

Pixie somnade tidigt igår kväll redan till kl 7..Jag satt o unnade mig lite godis o kopplade av. till o med så mycket att jag slumrade till en halv timme innan emil kom hem från fotbollen. Var vaken ett tag med honom, sen la vi oss. Jag hann inte somna innan Pixie ville komma in till oss. Men denna natt har jag vaknat miljoner gånger. Först några ggr för att Pixie tappat nappen, sen en gång för att katten hade lagt sig vid hennes plats o kört ner henne mot vår fotända..sen en gång för att hon råkat komma under Emils täcke. Ochs å väckte katten mig massa för han ville leka, o lägga sig jämte Pixie. Men de ville jag inte eftersom hon vaknar ganska lätt. Vid 5 stängde vi in katten för orklade verkligen inte va vaken mer, kl 5 över 6 slog Pixie upp sina vackra blå och var super Pigg. Bara att kliva upp:) Men katten har hållt mig vaken i flera nätter nu. Men är ju så mysigt samtidigt att hålla om honom på natten. för han sover verkligen med oss.

Idag så kanske det sker! En sak jag väntat på sen jag fyllde 18 år. Fick en tatto av syrrans kille eftersom han är ett proffs på det;P Men ville inte göra när jag var gravis, o inte när jag ammade. Så har väntat i 4mån på att han ska ha tid. O idag kanske han hade det. Så hoppas verkligen! :D Ska skriva      PIXIE

med violer runt om, eftersom det är Pixies månads blomma. nere vid vaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0