Kals!

Igår blev min far hela 50 år! Det ska firas idag med smörgåstårta och tårta med ett antal gäster. Lagt fram en festklänning o små lackskor till Pixie. Ska även sätta upp hennes hår. Hon har fått så mycket hår nu. Jag ska även ha klänning idag.. Dock så springer vi fortfarande runt i pyamas båda två. Riktigt skönt med en slappar morgon. Barnprogram, (mest jag som ser dock;) ) päron och riskakor. Vårt morgon mys i varnlig orning. Läser böcker o kramas. Mysig dotter jag har! Fick sovmorgon idag när hon och Emil gick upp. Kl 9 hade de gjort äggröra och dukat fram frukost. Blev väckt av en blöt puss av Pixie!<3 Emil är iväg och spelar match. Men kommer hem lagom till att vi ska åka till Storebro.

Igår så somnade Pixie redan kl 7.. länge sen hon somna så tidigt!  Emil o jag såg en film vi hyrt. babysitters. jag valde den..men var helt okej. Inte super bra men inte dålig heller. Helgen ruras iväg som vanligt..imorgon blir det babysim på fm. Sen på em ska vi fira Pixies syssling som fyllt 3år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0