Linköping.

Lånad bild från nätet. Inte hunnit ta kort på Pixie och hennes nya vagn än. Efter mycket letande efter den perfekat vagnen så hittade vi en. In sydd kudde med generöst vilo läge och mycket vadderad och där av mjuk. Rejäla hjul och skönt handtag. kan inte va nöjdare. Vi klurade mellan färgen grön och röd. Nära att vi tog grön, men vi kände att en röd passade nog Pixie mer.

I fredags kom 2 vänner från Emils gymnasium tid hit. Vi åt mat och kollade på talang ihop. I lördags åkte vi tidigt till horn, till o med så att vi åt frukost där. Inte Pixie då för hon vill ha sin gröt direkt när hon vaknar. Blev massa lek ute och en tur till att plocka påskris till oss. Vid halv 2 åkte jag och Emil till linköping. Själva utan barn..Väldigt sällan vi har barnvakt, typ aldrig. Och då inte längre än 30-60min..så det kändes konstigt och tomt! Men kunde efter ett tag koppla av helt. Vet ju om att hon har det kanon bra i Horn. Vi köpte vagnen på babyproffsen, gick i affärer och sen åt vi mat. Ikea och en glass på det. Senare vidare mot stan för att se bio. Sucker punch blev det. Faktiskt väldigt bra! Emil köpte sig en ny värsting mobil..Experia arc..lite avis! ;P Jag köpte mig 2klänningar,2linnen och en kofte. Så blev det en badrumspall till pixie o en större spade till sandlåda mm.

Skön lördag måste jag säga. Vi fick en rejäl sovmorgon...och sen var vi så Pixie sugna att vi åkte till Horn efter frukosten. Där bjöds det på vofflor till lunch. Vilken tur Pixie har som har världens bästa farmor & farfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0