Påsk.

Påskriset plockade vi för ett par veckor sedan och nu är påsken redan här!

I torsdags hejade vi på pappa Emil när han spelade match. Pixie tyckte det var kul att springa omkring:) Så åkte vi hem till vår underbara kissemiss. Fort blev det fredag då sprang jag till gym o tränade efter lyxfrukosten. Emil gör äggröra på helgen och dukar fram. Mat smakar alltid bäst när nån annan gör den! Så åkte vi till horn. Där träffar vi Emils släkt och det bjuds på tre rätters på kvällen och några glas vin när Pixie somnat. Men så vaknade hon vid halv 10 och ville inte somna om utan mig. Så jag la mig och vi somna efter massa gos.

Lördag och vi åt frukost ute på balkongen, lite sommarkänsla va! Sen blev det en promenad ner till affären och Pixie somna. Vi köpte glass:) Och nu har vi nyss ätit lunch och det väntas påskmat hos emils farmor ikväll. Så blir det påskmat hos mina föräldrar imorgon. Vi har fått påskägg. Pixies har bestått av mat, frukt och ost som hon gillar, Hårspännen och en bok. Så fick hon 2nya klänningar och en t-shirt av sin stora faster, men även en liten docka! Av oss ska hon få några nya böcker imorgon. Och vi fick godis o pengar. Man kan aldrig bli för liten för att leta ägg;) Nackdelen med påsk är att man äter sjukt mycket godis...o massa mat o dryck. men man får unna sig denna helg! får bli några extra turer o promenader i veckan istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0