Tisdag.

Nu är allt med påsken över. Varit en mysig påsk detta år:) Nästa år vill nog Pixie klä ut sig med. Högtider blir så mycket mysigare nu tycker jag, är ju viktigt att hålla i traditionerna nu när vi har Pixie. Men massa häng med bådas familjer o varandra. Godis o mat i mängder att man till o med gått utt ett halvt kg på en helg..illa..men nu är det fan skärpning när det gäller mig. sagt det så många gånger. men nu ska jag bli duktig på att undvika sötsaker i veckorna.

Igår var mina systrar sofia o lina här hela dagen. Vi bestämde oss för att gå och köpa glass, Pixie o Emil var med sugna. Sen bakade jag en banankaka till min systers kille som fyllde år igår. En tur i lekparken och annars en slappar dag. Pixie somna inte fören 9 igår. hon brukar somna runt 8 i vanliga fall. men hon vr så busig o inte alls trött. Men hon vakna till kl 6 som vanligt. men denn amorgon var hon skit trött..somna efter frukost o så redan vid 7...o klockan är 9 och ingen Pixie har vaknat än! Tog nog på krafterna att vara borta hela helgen. Plus att jag ser att det är tänder på g igen...hon har nu 12. så när dessa 2 kommer är de inte många kvar!

Idag måste vi städa, eftersom vi varit borta hela helgen ligger vi efter i det. så får göra lite under hela dagen. Eftersom Pixie hatar när jag inte har uppmärksamheten på henne. Annars blir det lite kvällsnöje..men bara vi leker mellan olika saker så ska vi nog hinna med det idag. Vi ska även ut till lekparken och leka. Ta md sandleksaker denna dag tror jag:) blev ett babbel inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0