Ute häng.

den senaste tiden har vi hängt i lekparker varje dag. Mest källinge där det finns en bra klätterställning och en bil. Vi har haft med oss besök några dagar och annars går vi själva och busar. Pixie trivs jätte bra ute och älskar att få klättra, krypa genom tunnel o att leka vid bilen. Vi brukar sparka boll med, ta med oss fika ibland och bara njuta av att umgås!

Idag ska vi åka till min syster Anna och Pixies kusin Vincent. Tar med regnkläder och stövlar till Pixie ifall att barnen vill leka ute idag. Efter att vi har varit hos min syster ett tag blir det att åka hem och laga mat. Kassler på risbädd med chilismak blir det idag. Efter maten blir det nog en långpromenad. Så ser vår dag ut idag. Bada ska Pixie och jag göra ikväll med.

Helt plötsligt från ingen stans så har en ordbomb bara kommit. Är så kul. Pixie pratar mer nu än hon någonsin har gjort. Faviriterna är wawa- hund. Uffuff- hur hunden låter, auuuuw- hur katten låter. ooouu- hur kossor låter. När man ber henne peka på magen gör hon det, räcka ut tungan mm. Hon säger mycket mamma, titta och något som, låter som vad är de när han undrar om saker. Sen säger hon mycket mer!


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Sommaren kommer bli toppen! Jag har lärt mig att leka i regn här i Bergen, och leka en himlans massa ute, så jag hänger på er! ;) <3

Ses snart!

2011-04-14 @ 17:52:19
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0