vår.

Våren är här vilket innebär att Pixie inte vill sitta inne o uggla. Så direkt efter frukost,morgon mys osv så springer hon till dörren. Så idag var vi vid vår favorit lekpark redan innan halv 9! Vid 9 kom ett barn till o senare dök det upp en till som Pixie känner igen från simmet. Vi grävde i sandlådan, luktade på blommor, jagade fåglar och klättrade i ställningen. Så klart åkte vi lite bil med:) Mysig morgon. Men kvart över 10 blev Pixie gnällig o uttråkad. Så vi tog en tur upp till stan. Tanken var att köpa sandaler till Pixie. Det glömde jag helt bort efter att vi var i leksaks affärnen. De sålde ut bondgårdar i trä. Super fina, kostat 600 o var nu nedsatt till ett betydlit billigare pris. Så jag köpte det oc bad de slå in. Så tänkte jag att Pixie ska få en sommar paket! Får se hur mång adagar jga kan vänt ainnan jag ger det;) Vi köpte en kossa igår, så måste köpta lite mer djur först bara.

Efter lite mellis så somnade Pixie halv 12, så därför passar jag på att sitta här. Har inget att städa för fixade allt igår, å dammsuga kan jag ju inte göra just nu. Får se vad dagen erbjuder. Sak ta upp cykeln ur förådet. Dragit mig för de eftersom vaktis inte svarar...vill ha nycklaran till cykelgaraget. Men den får väl stå ute för tänker inte vänta längre nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0