Katt älskaren.

 Det är så man håller en katt eller:)

sommaren går på tok för snabbt. Speciellt nu när vi båda är hemma ihop med Pixie. 7 veckor har snart gått..pixie börjar inskolningen den 15, jag skolan den 23 och Emil börjar jobba veckan efter. känns som om tiden springer iväg lite för fort..Ska njuta av sista tiden som mammaledig. Har ju kvar min älskade dotter! Men svider att jag inte kommer kunna umgås lika mycket som jag är van vid.

Har skrivit upp en att göra lista nu innan sommaren är slut. Högst upp är det grovstädning av hela lägenheten. Så idag har Emil o jag skurat..o skurat i hela kökets alla hörn o vrår! Även toaletten o badkaret fick sig en rejäl omgång. Nu här näst är det att rensa garderoben på kläder man inte använder eller som är för litet. Så ska dra mig och göra det strax..Emil o Pixie är i Horn just nu så ska passa på att städa massa! Fyndade även en hel hög höstkläder till Pixie idag på Lindex o cubus. Massa sköna tjocktröjor o annat som är till höst/vinter! lär få fortsätta städningen imorgon. Då ska jag även försöka hinna att beställa massa kort o förstoringar till Fotoväggen jag ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0