Nya livet.

Nu har det nya livet börjat på riktigt. Från att vara mammaledig i 1½år. Helt underbart o jag värde sätter det massa! Till att plugga. Det är inte lätt kan jag påstå. Att ha en liten samtidigt som man ska plugga. Men det insåg jag innan jag börja så är inte försvånad! Vi får ju inte sova hela nätter än. Nu när dagis börjat är det mer uppvak än det någonsin varit innan, alla ni som känner Pixie vet att hon vaknar tidigt. Så vi är uppe vid 6 senast halv 7 nu med. Så trött är väl bara förnamnet.. Dagis går jätte bra! Nu senaste gångerna har hon varit ledsen. Det känns i hjärtat:( Men de hör av sig när hon är glad igen. Annars funkar dagis jätte bra. Hon leker o tar för sig säger de. Så känns skönt.

Alla ni som pluggar samtidigt som barnen är små. Vet hur tufft det kan va vissa dar att få ihop allt. Men än tycker jag det funkar fint. Skönt att man är två som kan hjälpas åt med alla sysslor o att man har möjlighet att plugga. Men ska ju inte klaga för mycket, har ju rätt bra tider ändå!  börjar kvart över 8 varje dag o slutar 4, 12,1,halv 3,4. inte allt för dåligt!:)

Klassen är väl inte den bästa...men kanske blir bättre med tiden, eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0