Underbara unge!

 Bara en dag gammal..
 När hon var så liten kunde man sova överallt hur som helst.<3
 Sen hittade man sina fötter!
 Sen lär man sig sitta.
 Ligga på magen har aldrig varit någon favorit!
 Får smaka gröt vid 4mån, inte lika gott som mammas tutte. Men efter nån månad så var smaken ändå helt okej! Och nu är det mums mums.

 Krypa är kul! Dock så försvann denna talande docka i en lekpark sen:/
 varför krypa när man kan stå? Första stegen 4dec. Gick vid 10 mån!
 Nu är man busig, kan säga massor av ord! Pratar hela tiden och förstår allt vi säger. Nyaste orden är barmor=farmor och momor= mormor. Älskar mitt troll hur myckets om helst! Behöver jag ens berätta att jag har dagis ångest?! Fy...alla underbara förmiddagar som vi hittat på roliga saker på, alla lekträffar och långpromenader. Mysa hemma en morgon och bada ihop. Vet ju att jag har helger o lov som vi kan hitta på roliga saker. Men känns ändå surt att hela dagar försvinner..Tack vare skolan. men men. Tror, eller snarare vet att hon kommer trivas på dagis! Kanske inte direkt men efter en liten stund.

Kommentarer
Postat av: Ida

GUUD VAD SÖTA BILDER!!

2011-08-10 @ 10:25:29
URL: http://iddaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0