Alla <3 dag.

Blev väl inte den alldra bästa..men men. Pixie fick sina 1års sprutor iaf..Grät gjoprde hon med och hängig o gnällig blev hon sen. Så det var därför dagen inte blev kanon. Men tyckte synd om min lilla snutt:( Hon var jätte duktig iaf och sov en hel del under dagen. Till o med jag slumra till 20min jämte henne.

Mamma och jag firade gebom att ta en fika (bakelse med rosa) innan vi gick till BVC för sprutorna. Sen efter tog vi en promenad och gick och handlade lite. Mamma bjöd oss på den goda middagen. Kycklingpita med massa goda grönsaker o såser. Mätta blev vi iaf! :)

Blev ett pass på gymmet med. Måste bli duktigare o gå dit oftare så jag kan bada i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0