Kärlek.

Vår första jul tillsammans, längtar redan till nästa!<3 Och första nyårsfriandet! Första semestern var till öland.  

I fredags knackade mamma och pappa på dörren...Pappa skulle ta med mig till västervik. Dags att dra ut en visdomstand! Ville inte ha med Pixie dit eftersom det redan var vid kvart i 8. Så mamma fick vara hemma med henne. Då fick hon ju sova sin stund efter ett par timmar och leka i sitt rum. När vi sitter och väntar på läkaren beträttade pappa oma tt han fick skära upp för att ta bort en tand som inte växt. (visdomstand.) och jag svara att tur att jag ska göra som sist. Ta bort en vanlig tand. Eftersom visdomständerna trycker på de vanliga underifrån. Men då kom tandläkaren in och sa. Nej det ska du inte alls. du ska skära upp för att ta bort visdomstanden...Panik fick jag! men tur att pappa var med och höll mig i handen. Jag vet jag är 19år och tar med mig min pappa. men kan inte rå för det! Födde pixie helt utan bedövning. Men är tvungen att ha lugnande, bedövnings salva och spruta för att dra ut en tand. Trögt jag vet! Men jag överlevde.

Mamma stannade så att jag fick vila tills emil kom hem. Sov en timme. Sen åkte Emil, jag och Pixie till Olivers 1års kalas. Mysigt!:) Glömde kameran som vanligt så klart!

Igår var Emils syster Emelie och hennes kille Johan här. De firade Pixie och hon fick en jätte fin spis. Så nu kan hon grilla sina saker. Men Emils föräldrar var även här så det vart ett litet minikalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0