kvälls bloggning,

Var evigheter sen jag la upp en bild på mig. Varför ska jag göra det när det finns en sötnöt iastället som är betydligt roligare att se bilder på?!

Våran helg har varit toppen. I fredags åkte vi till horn. Efter häng med bästa Elisabeth och Hampus och sen kalas för Nova. Vidare till Horn för tacos. I lördags hängde vi hos min syster Anna och hennes familj. Blev vofflor och en promenad och så klart massa bus  när Emil gaddade sig. På kvällen bjöd vi Anna k och jonas på tre rätters.

Menyn: dippgrönsaker som förrätt, hasselbackspotatis, pepparsås, ungsstekt ytterfilé med katareller och stekt tomat. och till efterrätt hade vi vanilj och kanelkokta päron med blåbärsglass. Fortfarande mätt typ!

Idag följde Anna k med och badade med Pixie. Emil tog kort eftersom han inte ska bada med armen riktigt än. Pixie sov 1½halv timme i min famn. brukar lägga ner henne. Men idag kunde jag inte. behövde få sniffa och njuta av hennes närhet. har ju bara 6mån kvar av mammaledigheten...buhu...fy ångest redan. trivs sjukt bra i detta liv som hemmamamma!! Pixie kan nu mera gå baklänges och har börjat träna på att äta med gaffel:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0