Sportlov.

Blev att åka pulka med kompisen Vinga för ett par dar sen. Pixie gick även ute för första gången och måste säga att jag var stolt. Vi har tränat inomhus att gå i skorna. Nu vill hon helst gå i alla affärer när vi handlar osv. Ser så sött ut med en liten plutt springer runt!

Det är nu SPORTLOV för mina syskon. Först ut var DAVID som kom hit och sov över. Vi gick till shalom och åt varsin pizza, köpte en stor påse godis o såg melodifestivalen. Han fick även ta ett skönt bad som jag hällde i massa gojs i.

Nästa som stod på tur var SOFIA. Vi skulle till målilla Hotell, bubbla o basta tillsammans med våra mor o farföräldrar. Dock hände en olycka strax innan jag åkte. Pixie ramla in i trösklen o slog upp läppen o det spruta blod o den var stor som en ballong! Jag ändrade mig o ville inte åka iväg längre. men mamma övertalade mig. Eftersom jag nästan aldrig har barnvakt. Vi höll kontakt hel atiden o läppen blev bättre. Dock är det en fet fläskläpp. ( kollade tänderna hos tandläkare idag, de såg inte ut att ha tagit npån skada.) dock upptänkte jag yttligare en till tand! så nu har hon 8 hela och 2 som nyss spruckit igenom tandköttet. Vi åt massa godis på kvällen...

Idag är det ANTON som kom hit. jag var o hyrde filmen dumma dej som nyss släpptes på dvd. Tänkte att det passade att ta en barnfilm nu när han inte är allt för gammal. Vi köpte även en HÖG med MASSA olika PÅSAR godis...tror att jag måste banta efter denna vecka! Imorgon ska han få ett bad och vi ska ringa farfar o farmor o se om vi kan hälsa på. På kvällen ska vi käka middag hos mamma. Emils föräldrar ska även med.  Inte ofta vi är ifrån varandra på nätterna men idag sover inte emil hemma. han hälsar på johan. Saknar honom..men kan va nyttigt att inte hänga jämt?! Ska dock planera att bjuda honom på bubbel o bastu när han fyller år. fuixa barnvakt o bara umgås som pojk o flickvän. Vi har bara gått på bio en gång själva sen Pixie föddes. Så är nog även det dax igen! Blir bara att man aldrig bestämmer sig för bnär vi ska iväg. det blir lätt att vi hänger hemma.

ha en fin kväll! Det ska vi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0