Älskade du.

 Finns inte ord till min kärlek till dig, du är allt för mig!<3 Så söt när hon flörtar!

Igår kollade vi på fåret och lekte i en lekpark. Sen kom min mamma o minsta bror. Vi åt pizza och Anton stannade när mamma fixade lite på stan. Direkt efter middagen åkte bara jag och Simon till hagadal och badade. Pluspoäng som moster eftersom jag hoppade för hans skull;) Hade super kul! När jag kom hem hann jag bara till parkeringen. För våra grannar som bor under oss var ute. De bjöd in mig till sin lägenhet. Blev kvar där till kl 10! Trevligt par det där. De var med unga när de fick barn. Så vi hade väldigt mycket att prata om. Deras dotter har 2 barn. Pappan till barnen är min lärare jag hade på gymn i matte och engelska tydligen. Världen är liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0