Alv.

Idag började vardagen igen. Emil har varit hemma med oss i 6 dagar i sträck. Blir något bekväm med promenaderna. Men faktiskt varit hyffsat duktig med gymbesöken. Dock har jag ätit på tok för mycket godsaker. men vad gör det om 100år:) Längtar till hans semester som börjar V 28 till 31. Men han ska ha V32 o 33 med eftersomsom Pixie ska skolas in på dagis. Blir antagligen den 10aug som vi börjar inskolningen. Jag börjar den 22. Ska dit på onsdag och hälsa på. Är så nervös o har stor seperations ångest. Men det får jag inte visa Pixie. Hon ska gå på den gröna avdelningen.

Idag har vi lekt på Alv och Sylvia var med. Kände för att gå en lång promenad idag så blev ryttarrundan direkt efter. Pixie sov nästan hela rundan. Har tjockpannkankan med rivna morötter o purjolök i ugnen. Ska cykla ner till min systersom Simon som fyller 9 år idag. Han ska få välja något han vill göra. Tror det blir bio han kommer välja. Men nu ska vi kila ner till tvättstugan. Är värta platsen på sommaren. Så äckligt varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0