Djursdala.

Vi har haft en helt underbar dag! Pixie gick till dörren med sina skor o sa brumm brum sen hon vakna i morse. Hon visste att vi skulle till Hampus. Visade kort på honom så hon skulle förstå helt o hållet att det var han vi skulle till. När vi var påväg så somna hon 5 min innan vi var framme. Så hon fick sova tills hon vakna ca 40 min senare. Vi kom dit redan kl 10. När Pixie vakna så hade Hampus just somnat. Men när han vakna sen igen så blev de så glada. Sprungit runt med varsin bil o lekt, lekt jätte mycket själva o skrattat högt! Vi åt mat där och blev kvar till halv 4. Då de tröttat ut varnadra rejält. Pixie fick sova 30 min, satt kvar på parkeringen. Var en jätte mysig dag för oss båda! :)

Annars så måste jag säga, att våran tur till ica var mindre kul. Vi har gjort upp att jag står för matkostnaderna. Så vi åkte ner till ica alla tre och handlade. Dels till midsommar eftersom vi ska ha knytkalas och sen massa annat som fyllde kundvagnen rejält. Väl när jag ska betala så hittar jag inte mitt kort!! Pinsamt eftersom Emil börjat packa o Pixie var trött. Sen var det en lång kö. Men Emil fick åka hem o hämta sin plånbok o vi väntade kvar. Som tur var så hittade jag kortet sen igen. Hade tappat det på den andra ica. Var där igår och handla. TUR!

Nu ikväll har jag diskat så jag slipper det på morgonen. Jag har tränat på gym och Emil håller på o natta Pixie. Hon verkar ha haft överenergi ikväll!:P Men imorgons ka vi ha en pysseldag. Måla med vattenfärg och så ska Pixie få testa att leka med lera. Sen får vi besök av mormor o morbror Anton en snabbis. O farmor kommer en stund med. Emil åker direkt efter maten imorgon. Borta match. Om ett par veckor är det uppehåll. Vad jag längtar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0