Kvälls blogg.

  Pixie utforskar gräset.

Haft en jätte bra dag. Mattisborgen var verkligen super fin, vi såg hela föreställningen och den var bra. Så lekte vi tills Pixie började bli trött. Då köpte jag lunch till henne. Orkade inte gå nån långpromenad för var så hungrig. Så gick hem och åt. Pixie somna helt slut kl 12. Vakna till kl1 och somna om direkt. Lika dant vid 2. Då trodde jag hon skulle vakna. Men icke, hon gav mig världens kram och la sig i mitt knä. Så somna hon om 1 timme till. Sjukt ovanligt för att vara Pixie måste jag säga! Men en tand i under käken har just spruckit igenom. Hon blir antagligen trött av det. Annars så gick vi till leksaks affären o köpte det vi behövde där, handlade och gick hem just när himmlen började ösa ner regn. Väl hemma så har vi lagat mat, ätit glass, jordgubbar o myst o busa massa. Tills hon somna nu kvart över 9.

Imorgon ska vi åka till Elisabeth och Hampus. Var så länge sen!! De har varit o rest så inte träffats på ca 3 veckor..Så glad Pixie blev när jag visade kort på Hampus idag:) Jag är inte på samma grubbleri humör längre. Så glöm inlägget under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0