Länge sen.

Länge sen jag la upp något. Är så kallad datalös. Den är inlämnad för omforamtering så varit utan i ca 2veckor. Kameran är full av bilder så längtar efter att få tillbaka datorn så jag kan lägga in lite och ta nytt.

Annars har våra dagar bestått av en kraftig förkylning som drabbat oss..men snart går väl den mot sitt slut, eller? Alv besök och lata lekdagar i Pixies rum, samt häng med nära och kära. Denna helg spenderar vi ute på landet i Horn. Lek nere vid kossorna och bus med hunden ute på gården. Imorgon drar jag och emil in till vimmerrby och ser bio och på lördag blir det en stor släktmiddag för att fira Emils kusin som blir 30. Men just nu lagar vi mat. Så ska sticka igen. Ville bara visa att jag lever. ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0