Mys!

 Det skiljer ca ett halvår på dessa godingar. Men nu har de typ växt ikapp och vilka busungar det blivit!:) Igår var vi och badade tillsammans och hade det jätte mysigt. Kommer verkligen sakna mamma livet. Alltså att få umgås med min tös hela dagarna! Men försöker intala mig att året går fort..o ja vet att hon kommer trivas på dagis bara hon kommer in i det. Bara jag som ska försöka gilla läget att gå med yngre personer som jag inte alls känner..men det löser sig väl där med.

Idag blir det nya utflykter, denna till fåren o mata dem. Föra tt senare hämta pappa Emil på jobbet. Dags för hö i Horn. Pixie o jag hänger med o leker ute på gården bara!;P

Härom dagen badade vi med några syskon o Pixies kusiner. jag smörjde Pixie massa. Men glömde helt bort mig själv..så det slutade med en uppbränd ryggs om sviders om eld. Inte blev det bättre av solen jag fick igår. Så inatt har jag verkligen inte kunnat sova. Hoppas det läker snart. Till o med bhn sviders om eld..Men lärt mig en läxa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0