Vinga och Pixie lek.

     Igår spenderade jag och Pixie kvalitets tid bara hon och jag på ALV. Hon satt i vattenpölar och lekte, sprang i husen och knackade till mig genom fönstrena till mig. Massa skratt och mys!<3 Sen somna hon som en stock direkt när vi kom ut ur parken. Mamma kom in så jag fick träna och Pixie sov hela tiden och lite till. På kvällen kollade vi när pappa Emil spelade match. Som slutade 3-3.

Idag var det dax att åka till min kära vän Pernilla och hennes dotter Vinga. Så glada tjejerna är i varandra! Kramas, håller hand och klappar varandra. Lekte ute en stund. Pixie gick med sin gräsklippare hon fick av mig häromdagen. Vi fikade o barnen åt mellanmål innan vi gick ut för att leka en stund till. I bilen hann Pixie somna i 5 min. När jag bar upp henne ringde telefonen i samma ögonblick. Så hon har inte somnat än:( jämt när klockan går över halv 2 så sover hon ingen lunch:/ Hon brukar sova runt halv 12-12. Men hon somnar nog tidigt ikväll om hon inte lyckas sova senare en stund.

Ska fixa med tvätten nu och funderar på att gå en sväng på stan. Måste köpa något till min syster Lina som fyller 14 på söndag!! Men kanske går en snabbis innan jag tränar sen ist. Kommer nog inte skriva nått i helgen, men vi ska till Horn. För på lördag är det barnens dag. Det är massa roliga saker för barn:) och så blir det nog en tur till björkfors marknad med. På söndag firar vi Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0