Bad.

Vi måste ta med kameran nästa gång till badet så det blir lite nya bilder, men tills dess får ni nöja er med denna. Förra gången så testade Pixie andra armpuffar som inte är lika stora. Då kommer hon ner mer mot ytan o vi var tvugna att lägga en sak vad baken. Då flöt alla barn mer på mage. Och det gjorde att Pixie använde benen mer. I slutet av denna kurs ska de även testa simfötter! helt sjukt att barn på 1år kan simma:O! Vi är inna på vår 4 termin nu. Det är så mysigt så finns ingen anledning att sluta.

Igår simmade vi, sen gick jag upp till mormor när emil åkte o tränade. Pixie sov ute i vagenen i 2½ timme! sen gick vi till maria o fikade. Lustigt det kändes att komma till vår gamla lägenhet...Där Pixie har växt upp hennes första tid..men det var kul att komma dit! Emil kom dit en stund med. Sen åkte han och fyllde i sin tatto. När han kom hem så hade han köpt choklad och jordgubbar. Han gick och tände ljus och smälte chokladen. Så himla mysig han kan vara!<3

Idag blir det sången och sen en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG promenad med camilla Tapper och hennes son. Så barnen får sova sin lunch. Nu har jag bestämt mig. ska fansen gå ner mina sista 3kg innan jag badar i en sjö! Så nu är det lång promenader som gäller, gymmet mer än 1gång i veckan och bara onyttiga saker 1 gång i veckan. Hälsa mig lycka till! Svårast blir att hålla sig från allt gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0