Bebisar.

Pixie älskar verkligen sina BEBISAR! :D Syns det inte på bilden liksom?!

Det har varit tufft i 2 veckors tid nu...en vecka innan tänderna kom igenom. Mycket gråt, gnäll o massa kärleks bevis som pussar kramar o sitta i knät o inte va längre ifrån mig än 1meter vissa stunder. men för står varför när jag upptäckte 3 tänder som spruckit igenom på mindre än en vecka! och såklart dubbel tänder.. Det förklarar saken att jag knappast fått i henne varm mat alls under ett par dar..Men jag försöker hjälpa henne så gott jag kan och lagar sånt hon kan äta lite av iaf. Vill bara att dessa tänder ska komma upp nu! Så pixie kan bli sitt vanliga glada jag lite mer. Hon orkar inte riktigt hela dagarna längre. Hon kommer till mig som om jag ska ta bort det onda..men jag kan ju inte:( Fy..en mamma ska ju kunna ta bort det onda. men tänder kan jag inte ta bort smärtan vid..men jag kan göra mitt bästa genom att försöka hjälpa och förstå. så nu har 11 spruckit igenom. inte allt för många kvar som tur är..men ett par stycken ändå..

Ikväll var det mamma kväll. Bubbel, bastu, mat och choklad. Vi avslutade med att massera varandra. Kvalitets tid med min kära vän Elisabeth!

Kommentarer
Postat av: Faster Emelie

Åh vilken härlig bild! Undrar vart hon har fått det sättet att hålla sina bebisar på?! Kramar

2011-03-03 @ 21:15:41
URL: http://emesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0